دانلود پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پرسشنامه استاندارد علاقه به درس (CIS)

پرسشنامه-استاندارد-علاقه-به-درس-(cis)
پرسشنامه استاندارد علاقه به درس (CIS)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 27 کیلوبایت
قیمت: 5300 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد علاقه به درس (CIS) به درس تالیف کلر و سوبیا، در قالب فایل word، شامل 34 سوال،  همراه با روایی و پایایی، راهنمای نمره گذاری و تفسیر نتایج و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه  علاقه به درس (CIS) در سال 1993 توسط کلر و سوبیا در 34 گویه و چهار خرده آزمون ساخته شد. این خرده آزمون‌های عبارتند از :
- خرده مقیاس توجه (Attention)
- خرده مقیاس ارتباط (Relevance)
- خرده مقیاس اطمینان (Confidence)
- خرده مقیاس رضایت (Satisfaction)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی شرینگ

پرسشنامه-استاندارد-هوش-هیجانی-شرینگ
پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی شرینگ
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 5
حجم فایل: 55 کیلوبایت
قیمت: 5800 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی سیبر یا شرینگ، در قالب فایل word، شامل 33 سوال،  همراه با روایی و پایایی، راهنمای نمره گذاری و تفسیر نتایج و منبع مورد استفاده.

نسخه اصلی پرسشنامه هوش هیجانی شامل ۷۰ سوال است که چندین جنبه از هوش هیجانی (خودآگاهی ، خود نظم دهی ، انگیزه ، همدلی و مهارت های اجتماعی در شغل ) را مورد ارزیابی قرار می دهد که البته بعد از هنجار شدن در ایران تعدادی از سوالات آزمون به دلایل مختلف از قبیل نداشتن مشخصات لازم سوال ، طولانی بودن سوال عدم تطبیق با فرهنگ ایران حذف شده است. در نتیجه آزمون هنجار شده دارای ۳۳ سوال است.

این آزمون ۵ مولفه هوش هیجانی را اندازه گیری می کند. این مولفه ها عبارتند از : خود آگاهی ، خود کنترلی خود انگیزی ، هوشیاری اجتماعی ، مهارت های اجتماعی .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد سنجش اثربخشی سازمانی

پرسشنامه-استاندارد-سنجش-اثربخشی-سازمانی
پرسشنامه استاندارد سنجش اثربخشی سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 76 کیلوبایت
قیمت: 5800 تومان

توضیحات:
پرسشنامه سنجش اثربخشی سازمانی، بر اساس مدل کارکردهای چهارگانه پارسونز، در قالب فایل word، شامل 28 گویه و 4 مولفه، همراه با راهنمای تفسیر و نمره گذاری.

مدل: این پرسشنامه بر اساس مدل کارکردهای چهارگانه ضروری نظام اجتماعی  پارسونز (AGIL) تدوین شده است.

مولفه ها :  شامل 4 مولفه  انطباق، کسب هدف، یگانگی، حفظ الگوها
1.    نوآوری = انطباق
2.    تعهد سازمانی = کسب هدف
3.    رضایت شغلی =  یگانگی
4.    سلامت سازمانی (روحیه) = حفظ الگوها

تعداد سئوال :  28سئوال
نوع پرسشنامه : استاندارد – خارجی
کاربرد : سنجش اثربخشی سازمان ها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه شاداب سازی دانش آموزان

پرسشنامه-شاداب-سازی-دانش-آموزان
پرسشنامه شاداب سازی دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 19 کیلوبایت
قیمت: 5800 تومان

توضیحات:
پرسشنامه شاداب سازی دانش آموزان، در قالب فایل word، شامل 65 سوال، 4 مولفه و تفسیر نتایج.

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد. سوالات بر اساس چارچوب نظری تحقیق با استفاده از طیف لیکرت 5 درجه ای و 65 سؤال تنظیم شده است.

مولفه های مورد ارزیابی در این پرسشنامه عبارتند از:
عامل آموزشی
عامل فردی
عامل عاطفی- اجتماعی
عامل فیزیکی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق بررسی رابطه فراشناخت با هوش هیجانی در بین دانش‌آموزان دختر

تحقیق-بررسی-رابطه-فراشناخت-با-هوش-هیجانی-در-بین-دانش-آموزان-دختر
تحقیق بررسی رابطه فراشناخت با هوش هیجانی در بین دانش‌آموزان دختر
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 115 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته روانشناسی با موضوع بررسی رابطه فراشناخت با هوش هیجانی در بین دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی، در قالب فایل word و در حجم 41 صفحه.

بخشی از مقدمه:
میل به دانستن و تلاش برای دانستن و فهمیدن از ویژگی‌های جدائی ناپذیر وجود آدمی است. از این رو، ذهن انسان همواره درگیر انبوهی از پرسشها بوده است. ودر این میان این پرسش اساسی که فرد درباره دانستن چه می‌داند، وچگونه و تا چه حد می‌داند جایگاه خاص خود را داشته است. امروزه اهمیت یادگیری برای هیچ کس پوشیده نیست، و تمام مراکز آموزشی چه رسمی و غیر رسمی هدف اصلی آنها یادگیری و ایجاد تغییر در رفتار مخاطبین است. از این رو، بشر هر روز به دنبال یادگیری‌های جدیدی می‌رود و می‌خواهد که هر چه بیشتر یاد بگیرد، چون لازمه زندگی، بقاء و دوام در دنیای کنونی، یادگرفتن و به دنبال یادگیری‌های جدید رفتن است.
انفجار اطلاعات و افزایش روز‌افزون دانش بشری از یک طرف و اهمیت مقوله یادگیری که توضیح داده شد از طرف دیگر ذهن بشر را بر آن داشت تا روشهایی را برای بهتر یادگرفتن، عمیق‌یادگرفتن و سریع‌یادگرفتن خلق و کشف نماید.
بیشتر روشها و فنون جدید یادگیری به طور عمده در روانشناسی خبرپردازی ریشه دارند، و تازه‌ترین دیدگاه یا رویکرد روانشناسی یادگیری، رویکرد خبرپردازی یا پردازش اطلاعات نام دارد. در این دیدگاه، یادگیری به جریان دریافت محرکهای محیطی به وسیله گیرنده‌های حسی و گذر این محرکها از حافظه حسی و حافظه کوتاه‌مدت، معنی‌دار شدن و در نهایت قرارگرفتن در حافظه بلند‌مدت گفته می‌شود (سیف، 1380)
بر طبق این رویکرد تدابیر و روشهایی که به پردازش اطلاعات کمک کند به یادگیری و یاداوری کمک خواهد کرد، که روانشناسان حوزه روانشناسی خبرپردازی از آن تدابیر به راهبردهای یادگیری و به طور دقیق‌تر راهبردهای شناختی و فراشناختی یاد‌کرده‌اند. (سیف، 1380)
مفهوم فراشناخت برای اولین بار در اواسط دهه 1970 معرفی شد و در پیشینه پژوهشی بیشتر با نام فلاول متداعی است.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات
مقدمه
ضرورت مسئله
اهداف پژوهش
الف) هدف اصلی
سوالهای تحقیق
تعاریف مفهومی و عملیاتی
ب) تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
یادگیری
فراشناخت
هوش هیجانی
تحقیقات انجام شده
فصل سوم: روش شناسی
طرح تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه
روش پژوهش
ابزار گرد آوری داده ها
پرسشنامه هوش هیجانی بار- آن (EQ-i)
روش اجرا
روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
تحلیل استنباطی
فصل پنجم: بحث و بررسی سوالهای پژوهش
محدودیت ها
پیشنهاد ها
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.